Veelgestelde vragen
Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Wanneer u een bestelling op werkdagen voor 17.30 uur plaatst, wordt deze in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen geleverd. Op momenten dat wij uw bestelling sneller kunnen verwerken, zullen we dit zeker niet nalaten.
Bij het verzenden van uw order, wordt u per e-mail op de hoogte gesteld.
Wij verzenden de orders zoveel mogelijk compleet. Wanneer 1 van de artikelen in uw order niet op voorraad is, kan er enige vertraging in de levering optreden. Uiteraard doen we ons uiterste best, u van de status van uw order op de hoogte te houden.
Worden er ook verzendkosten in rekening gebracht?
Dit is afhankelijk van het totaalbedrag van uw bestelling, en de omvang van de materialen.
Verzendkosten binnen Nederland
-Orders met een orderwaarde vanaf EUR 100,- inclusief btw, die via de reguliere pakketdienst kunnen worden verstuurd, worden binnen Nederland gratis bezorgd.
-Tot een orderwaarde van EUR 100,- inclusief btw, hanteren wij binnen Nederland voor reguliere pakketten EUR 6,99 verzendkosten.
-Pakketten die zwaarder zijn dan 30 kilo of onder de noemer 'lengtemateriaal' vallen, worden geleverd met een vrachtwagen. Hiervoor brengen wij EUR 30,- vrachtkosten in rekening (met uitzondering van de waddeneilanden). Voor informatie over de levering van een vrachtpakket naar de waddeneilanden, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
-Vrachtpakketten met een orderwaarde boven de EUR 500,- inclusief btw worden binnen Nederland gratis bezorgd (Met uitzondering van de waddeneilanden, onze klantenservice informeert u graag)
Verzendkosten België
-Voor leveringen naar België, van pakketten tot 30 kilo en die qua afmetingen met de reguliere pakketdienst kunnen worden verstuurd, brengen we EUR 7,99 exclusief btw verzendkosten in rekening.
-Pakketten die zwaarder zijn dan 30 kilo of onder de noemer 'lengtemateriaal' vallen, worden bezorgd met een vrachtwagen. Voor vrachtpakketten naar België brengen wij EUR 123,97,- exclusief btw vrachtkosten in rekening.
Verzendkosten overige EU landen
-Onze klantenservice informeert u graag over de verzend-/vrachtkosten.
Hoe kan ik betalen?
- iDeal
- Creditcards
- Bankcontact
- PayPal
- Klarna Achteraf Betalen
- Bankoverschrijving
- KBC
Ik heb een bestelling geplaatst met betaalwijze "bankoverschrijving", wat is de procedure?
Indien u tijdens het betaalproces voor bankoverschrijving kiest, ontvangt u instructies voor het uitvoeren van uw betaling van Mollie Payment Service Provider. Mollie verwerkt de betalingen voor Elektrobode. Na het invullen van uw gegevens, wordt u doorgestuurd naar de website van Mollie waar u de betaalinstructies ontvangt. Ook ontvangt u een e-mail met daarin de betaalinstructies. De instructies bevatten o.a. het rekeningnummer van Stichting Mollie Payments (NL70DEUT0265262313) en een uniek betaalkenmerk.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dat is ook mogelijk. Dit kunt u aangeven bij het afrekenen van uw bestelling. De materialen zijn op afspraak af te halen op het volgende adres:
Beatrixstraat 15
9285 TV Buitenpost
Kan ik ook telefonisch contact opnemen met Elektrobode?
Ja, uiteraard zijn wij telefonisch te bereiken. Op werkdagen kunt u van 9.00 tot 12.30 en van 13.00 tot 17.00 uur bellen op telefoonnummer: 0511-700206
Aan wie levert Elektrobode?
Elektrobode levert aan zowel bedrijven als aan particulieren.
Wat gebeurt er met de gegevens die ik achterlaat?
De persoonlijke informatie die u aan ons verstrekt zal altijd met zorg vertrouwelijk worden behandeld. U kunt hierover meer informatie vinden in onze privacy verklaring.
De aflevering bevat een niet juist artikel of is niet compleet. Wat moet ik nu doen?
Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Dit kan via telefoonnummer 0511-700206 tijdens kantooruren of via ons contactformulier. Wij zullen dan in overleg met u tot een passende oplossing komen.